Comentarii aleatorii

- filtrele sînt opționale
- apasă aici ca să anulezi filtrul

Format: 2021
  • Virgil la o privire ulterioara

    la o privire ulterioara cred ca ai dreptate cu privire la lucrurile care nu ti-au placut

    pentru textul : simfonie cu candelabru şi seppuku de
    __________________________________________________
    08 Feb 2010
  • em ce patrat

    cum știi tu să amintești omului cele sfinte cîte uită... nu ți-e jale, omule? jele mi-i că vai de curtea în care iarba uită coasa

    pentru textul : pridvorbe de
    __________________________________________________
    21 Ian 2009
  • Ottilia Ardeleanu bucurie să vă găsesc aici,

    Mariana: versul acela este pus cu intenţie, aşa că rămâne pe loc. despre ingambament, sigur că este un risc, pe care mi-l asum de altfel, îl folosesc adesea, dar nu exagerez. o să revăd, însă, textul, nimic nu este bătut în cuie, mai ales poezia este liberă!

    Silviu: imaginea a fost extraordinară, e bine că ai intuit-o.

    vă mulţumesc foarte mult!

    pentru textul : are oraşul copii de
    __________________________________________________
    13 Apr 2014
  • Ecaterina Bargan

    virgil, si cam cum ti-ai fi imaginat tu ca eu sa neg spusele lui andu: "nu andu, nu ai dreptate, tu nu stii nimic, eu am dreptate si punctul". adica da, eu chiar asta cred, dar mi se pare absolut inutil sa continui o asemenea conversatie stupida. da, n-am vrut sa escaladez conflictul si mi s-ar parea foarte straniu sa stiu ca tu il vrei de fapt. nicidecum nu as fi pomenit de agonia daca bombandil nu ar fi facut-o, si inca in o asa maniera. nu este frumos sa implici o persoana care nici nu a actionat in aceasta pagina si foarte probabil ca nici nu citeste ce se scrie aici fiindca demult nu activeaza pe hermeneia. si inca, ca tot uitasem sa spun in precedentul, nu inteleg semnificatia cuvintului neprincipial in contextul dat de cailean. si daca tot comparam cu agonia, sa stii ca acolo membrii sunt mai politicosi, mai cu bun simt. nu zic de tot siteul, ar fi incorect. stiu ca sunt si aici oameni faini. tu de exemplu stii cum sa reactionezi intr-o situatie fara sa jignesti interlocutorul. asta am obs din propria experienta, nu stiu ce conversatii ai purtat pina acum, unde si cu cine. si mai cred ca nu ma priveste. asa cum nu va priveste pe voi, cei care va permiteti sa vorbiti vulgar despre mine si oamenii pe care ii respect; nu va priveste care este atitudinea mea fata de ela victoria si cum activez eu pe alt site. aici am facut probleme? ce ti-am facut eu personal tie, bombandil? nu am habar ce anume poate sa influenteze credibilitatea mea pe acest site. nu fug, nu, doar m-am simtit jignita asa cum nu am mai fost. si va rog frumos, sa nu-mi spuneti ca pt toate este un inceput. in concluzie pot spune ca voi reveni, dar acum nu pot, chiar sa vreau. sunt plecata (acum scriu de la o prietena) si nu voi fi online o vreme. este, cred, ultima mea interventie pe acest text. cu acelasi respect, ecaterina bargan

    pentru textul : poetul I de
    __________________________________________________
    25 Iul 2008
  • Doru Lubov

    andu, am mai scos din repetiția "sufletului", mersi de semnalare versuri minimaliste? azi cam acesta e curentul: minimalist... am putea compara cu minimalismul din muzică... am resimțit stilizarea din versurile postate de tine, ce-ar fi să postezi tot poemul pe site? o zi bună, animus

    pentru textul : anima mundi de
    __________________________________________________
    03 Noi 2008
  • Virgil

    pai daca e asa cum spui tu Sorine, atunci e foarte usor sa scrii poezie douamiista. totul e sa te apuce sughitul, sau spasmele, sau ticul nervos.. no offence intended,... eu credeam ca e o chestiune mai dificila, mai profunda... dar daca o fractura a logicii sau e suficienta atunci cred ca e simplu, cel putin pentru mine, ca eu am dificultati sa gindesc o chestie mai mult de citeva propozitii. imi tot sare gindul in alta parte. si tot nu stiam de ce. in alta ordine de idei sint intr-o dilema relativa. daca tot experimentezi, te-as intreba de ce nu ai incadrat-o la experiment sau la cutia_de_nisip. dar ma tem ca imi vei raspunde ca sablonul asta pe care tu il numesti o iesire din sabloane dar care tot este un sablon pentru ca se defineste totusi prin a fi ceva ce nu este, deci ma tem ca imi vei spune ca stilul asta sau sablonul asta este deja consacrat (si probabil ca ma vei trimite sa citesc prin diferite parti despre el dar eu te cred pe cuvint). deci dilema mea ramine, si se refera la ce anume am vrut eu sa numesc experiment cind am facut sectiunea cu pricina si unde este punctul din care ceva este consacrat (si de cine). dar e dilema mea, si nu e vina ta ca ma confrunt eu cu ea.

    pentru textul : nu despre penibil de
    __________________________________________________
    06 Mar 2006
  • Trinity

    Paul ma bucur ca e fain.:) P.S. I urge you, sir, not to mock the mocker!:))) gday, Corina

    pentru textul : Honestly de
    __________________________________________________
    05 Feb 2009
  • Aranca

    text amoral. este utilizată o rimă facilă cu iz de manea. "întrun act" se scrie altfel. Recomand "Puțină gramatică" de Al. Graur.

    pentru textul : Îngroparea îmi pare a fi un act sexual de
    __________________________________________________
    22 Iul 2007
  • Călin Sămărghiţan

    De care Iacob vorbesti?

    pentru textul : Cei trei Iacob de
    __________________________________________________
    18 Ian 2006
  • alma

    Mi se pare interesant experimentul vizual, dincolo de semnificația pe care tu o oferi, cred că ar putea spune ceva. Mă întreb dacă "after you" e mai bine italic sau mai bine cu litere de rând. Deși sublinierea cu italic ar părea că deschide o ușă.

    pentru textul : rosario de
    __________________________________________________
    12 Apr 2006
  • Thorkild

    perfect de acord cu tine. so, back to work! shame on me!

    pentru textul : Reificare de
    __________________________________________________
    17 Sep 2006
  • Dihania

    cătălina, aș vrea să-ți spun că te iubesc, dar s-o fac altfel și nu pot să-ți demonstrez nu mă lași / vrei să te măriți virgină / bani de-nsurătoare n-am la perversiuni nu te dedai / nici măcar să te pap nu mă lași totuși cred că tu ești aleasa și sper să nu mai calci strîmb cu ală venit din italia, ca de crăciun nici nu ăla care acum pleacă în italia nici cu fostu / de la care păstrezi sms-urile standard, luate de pe net și chiar și asa vreau să-ți pun inelul pe mană și să-ți trîntesc niște plozi să muncesc pt tine-n străinatate să ne facem cu casă (nu apartament) să-ți mîngîi surplusu de pe șolduri cu vergeturi cu tot sînt ale tale și ești a mea și le iubesc și zîmbetul tău și inocența și cîteodată aerul de fetiță prostuță pe care-l degaji și of! de eram manelist poate eram mai inspirat că ăștia pe care-i ascult sînt niște insensibili bețivi și drogați și nu înțeleg un om îndrăgostit și mi-e greu c-am luat-o-n vers alb și-mi vin rime-n gînd și cîmpulungu' e departe de tecuci și-mi fac griji ca un prost iar mai mult decît am făcut nu este omenește posibil și uite că scriu mai mult pt mine dar dacă o să cîștig concursu ăsta o să-mi iau eu tabloul (ș-așa tata-i pictor și avem o mică colecție) și-o să-ți aduc ție cartea că mi-ai zis o dată la iași că vrei s-o citești și ți-aș face un mic semn acolo deși nu scriu pe cărți totuși pentru tine aș face un pupic ca pe mess și aș semna cum semnez eu [i]matei[/i] fără majuscule și te-aș strange în brațe și aș ofta și m-aș gîndi la astea trei luni de vară și la alea cinci luni în care o să fiu în polonia, din toamnă și-as mai ofta o dată și m-aș intoarce la cîmpulung de iar o să ajung să-mi oblojesc rănile cu muzică, pe la patru dimineața, ca acuma și să mai dau drumul vreunui text mediocru pe hermeneia așa, în văzul tuturor, că nu-mi mai pasă decît de tine dar pînă atunci ne vedem în weekend și sper să mă pot bucura din plin de alea două zile mă rog, în limitele a ceea ce nu-ți încalcă principiile mă rog, ce principii ăi mai fi avînd și tu... :* matei (cîmpulung moldovenesc, 26 iunie 2008)

    pentru textul : pe sub flori mă legănai de
    __________________________________________________
    25 Iun 2008
  • francisc

    Am citit si Stele fara nume si Cantec de acasa...Imi place Galbenusul. Ar fi interesant de citit si in variante mai lungi, eventual o poveste...sau o alta structura a textului

    pentru textul : Gălbenușul de
    __________________________________________________
    11 Feb 2008
  • merveille

    Paul, eu mă bucur regăsindu-te la celălalt capăt al gândului meu...sinceritatea mea-cea care am scris a rezonat, aș zice, cu sinceritatea ta-cel care ai citit… Genul acesta de întâlniri (între simțiri comune și dăruiri personale) sunt singurul solvent pentru durerea de care vorbeam mai sus… Mulțumesc așadar pentru darul de a nu mă lăsa să însingurez în rana mea. La mulți ani! cu și mai mare drag

    pentru textul : Scrisori către Diogene (II) de
    __________________________________________________
    30 Dec 2008
  • hialin

    O singura obiectie... "ma gadila la" creeaza un efect sonor destul de nepotrivit. Poate ar trebui sa evitati cacofonia ! Un text in care predomina tema naturii, destul de comun, care nu impresioneaza in vreun fel. Ialin

    pentru textul : copilul verde de
    __________________________________________________
    27 Noi 2007
  • aquamarine Mie mi- a placut. Are ceva

    Mie mi- a placut. Are ceva care transmite fior. Pe alocuri unele metafore mi se par fortate, pentru gustul meu, in incercarea de a transmite si mesaj si de a emite feeling. Dar pentru mine, intregul conteaza si textul a reusit sa- mi transmita " feelingul". Totusi as renunta la final, as gasi altceva, mi se pare cam trantit si inestetic. Mi -a placut mult" nebunia". Mi a placut si alaturarea muzica, text, in varianta prezenta. In concluzie, in viziunea mea, o penita.

    pentru textul : Primul infern de
    __________________________________________________
    07 Iul 2012
  • laurtibby poezie în cheie prozaică

    pentru o atmosferă bine aliniată cu personajul neresuscitată prin șocuri, așa cum am mai observat în genul ăsta de texte eu spun că personajul se apropie de nivelul lui maximal și asta e un plus autorul reușește să scindeze atenția pe mai multe planuri, fără să se încurce în concepte procedee pe care nu le stăpânește avem aici o Poezie

    pentru textul : cerul interzis de
    __________________________________________________
    18 Apr 2009
  • bobadil

    Ehe, daca e sa-l compar cu chestiile tale brand este un pic. Asa, in valoare absoluta, nu-i. Dar totul pe lume e relativ, right? Andu

    pentru textul : vine iarna, bătrâne ! de
    __________________________________________________
    18 Sep 2008
  • Virgil

    am vrut sa vad si eu despre ce este vorba daca tot am observat asa un sir de comentarii. dar nu, textul nu are absolut nimic mai mult decit o zicere scolareasca. probabil daca il scria cineva de 6 ani parea promitator. asa insa nu pare nimic. am privit si peste celelalte comentarii si imi permit o remarca: habar n-am ce intelegi tu prin "poeti de lux". expresia ma duce cu gindul la cineva care are o problema impotriva... luxului sau poate prin extensie impotriva excelarii, deci habar n-am dar nu cred ca a scrie mediocru sau submediocru, asa cum faci tu aici, e mai valoros decit a scrie despre "sex,vomă,bale,muci". sa nu cazi in capcana unui antielitsm ieftin si frustrat. mai bine ai invata sa scrii poezie si ai asculta parerile celor ce iti critica textul decit sa te lansezi in diatribe ieftine.

    pentru textul : Eu și îngerul meu de
    __________________________________________________
    12 Mai 2007
  • bodoganel

    lipsa semnelor de punctuatie face da acestui text un sens aparte. Frumos spus, Dumnezeu retrograd, ca si cum in preajma amiezii acesta s-ar duce sa doarma putin, lasand restul cerului sa-si duca, din inertie, destinul. Ca de obicei un text ermetic, cu sensuri multiple, in care lumina din nord e stapana peste univers.

    pentru textul : northern lights de
    __________________________________________________
    27 Ian 2006
  • GD Toma ... bun răspunsul. Dar asta

    ... bun răspunsul. Dar asta nu înseamnă că textul nu ar mai trebui lucrat.

    pentru textul : Spoiler de
    __________________________________________________
    11 Sep 2011
  • a.a.a. - hm -

    Să ştiţi, d-le Dinu, că mi-au plăcut câteva chestii de aici...

    pentru textul : spovedanie de
    __________________________________________________
    21 Ian 2013
  • Dihania la mulți ani și hermeneiei,

    la mulți ani și hermeneiei, pentru cei deja cinci ani și patru zile

    pentru textul : De Nașterea Domnului de
    __________________________________________________
    24 Dec 2010
  • dudu multumesc pentru trecere!

    nu zic ca nu e buna sugestia, dar "am vazut" altfel: nu o simpla alaturare intre un el (eu) si o ea, ci o permanenta monitorizare a acestei "persoane" care se "ascunde" in diverse personaje, doar pentru a nu ma lasa... de izbeliste.

    pentru textul : niciodată singur de
    __________________________________________________
    27 Aug 2012
  • Călin Sămărghiţan

    Domnule Manolescu, mă bucur că ați revenit la sentimente mai pașnice. Vă mulțumesc pentru articolul reprodus aici. Cartea lui Rorty care mă interesează este rezultatul unei dispute din 2002, ”La ce bun adevărul?”, deci articolul la care faceți referire e ceva mai vechiuț, dar cred că o să-mi prindă bine. Am să vă comunic părerea mea. Vă mulțumesc de asemenea pentru mâna întinsă cu traducerea. O să vă anunț dacă va fi cazul. Văd că în sfârșit sunteți dispus să discutăm civilizat, deci v-aș ruga să nu mai încercați să mă intimidați, că nu o să țină. Ultimul text al domniei voastre postat aici, care nu-mi este străin, îl simt tot ca pe o reacție, pe care mă voi feri să o (des)calific, adresată profesiei mele. Vă asigur însă că iarăși nu ține, chiar dacă frizați deja anumite limite. Dacă veți reuși să lăsați la o parte și astfel de ”artificii”, cred că va ieși o discuție interesantă, principială, dar care de data aceasta nu va fi imaginară. Foarte pe scurt o să vă răspund la cele 5 puncte (deocamdată): 1. A pune ghilimele în orice condiții ale citării, ține de elementara deontologie a cercetării și a unei dispute credibile. Eu am să o fac pe viitor acolo unde va fi cazul, pentru ca lucrurile să fie clare. 2. Pentru postarea textului v-am mulțumit deja. 3. Văzându-vă verva, mă refeream la faptul că probabil veți putea obține suspendare mea pe care o clamați, pe ”căi prietenești”, căci nu mi se părea absolut deloc că aș fi făcut un ”atac la persoană”, cererea dumneavoastră nefiind întemeiată. 4. Insinuați că sunteți ”de mii de ori mai religios” decât mine. Asta nu poate decât să mă bucure. Poate mă lămuriți și pe mine ce înseamnă ”a fi religios”. De acord cu dumneavoastră că experiențele personale contează cel mai mult. Totodată observ că ”dialogul” postat de dumneavoastră doriți să-l numim ”eseu”. O să țin seama și de asta, chiar dacă este cu totul altceva. Dar fiind eseu, cu atât mai mult ar fi trebuit ghilimelele în cazul citatelor, în primul rând pentru ca cititorul să știe unde textul este autentic Rorty și unde este doar imaginația eseistului. Iar acum, dacă avem textul în față, eu sper cât de curând și cartea, cred că putem evita neprofesionalul ”search pe Google” (e drept, util până la anumit punct). 5. Vă mulțumesc din nou, că de data aceasta condiționați suspendarea mea. Apoi, țin să vă asigur că nu e vorba de refulări, e vorba doar de spirit critic de a discerne adevărata natură a scrierilor și opiniilor filosofilor în cauză. Chiar în finalul comentariului de mai sus faceți niște aserțiuni cu privire la ”sine” și ”persoană”, care pentru moment mi se par ușor confuze, sau exprimarea nu este cea mai potrivită, și nici nu văd relevanța lor pentru discuția de față. Totodată nutresc speranța că aceste răspunsuri la obiecțiile dumneavoastră mă vor exonera de suspendarea propusă și abia aștept să intrăm în miezul problemei. Rugămintea mea este una singură și e în legătură cu redactarea corectă a numelui meu. Și dacă puteți să vă țineți deoparte de referințe malițioase cu privire la profesia mea, v-aș fi recunoscător, iar dumneavoastră nu veți avea decât de câștigat. Dar mă descurc și în caz contrar. Mulțumesc. Pe curând.

    pentru textul : Replică la un com. al lui Călin Sămărghițean (Cailean) la un eseu al subsemnatului ”(1) Discuție (virtuală) cu Richard Rorty despre declinul adevărului redemptiv” postat pe Hermeneia. de
    __________________________________________________
    07 Apr 2009
  • Sixtus

    Atentie la final: "împreună eram numai când apăsam pe durere/ să nu mai curgă". Gasit, in mod fericit, pentru text ca un "tot". Numai din inapetenta mea pentru "analiza" nu pot acorda o "penita". Drept care imi cer scuze autoarei.

    pentru textul : mâna lui rezema liniștea de
    __________________________________________________
    04 Dec 2008
  • alexandru ”un țiuit îmi străpunge urechile ca

    ”un țiuit îmi străpunge urechile ca un cui
    atîrnată de el liniștea se descompune
    o zdreanță murdară în cacofonii răsturnate”
    - îmi place discursul de aici, imaginile sunt pătrunzătoare, intră în... carnea lucrurilor :)
    - poate doar acele palme ”albinoase” din final nu m-au atras...
    - în fine, am citit un text bun, mi-am aruncat și eu ochii ”printre apele reci și murdare
    și sparte”...

    hristos a înviat

    alex

    pentru textul : vinerea mare de
    __________________________________________________
    24 Apr 2011
  • Aranca

    rectificare: 3) metafora "genunchii fluturilor" a mai fost folosita de mine citeodata (in alte poezii)

    pentru textul : septicemia memoriei de
    __________________________________________________
    06 Oct 2006
  • bobadil

    Parca se zice "isi leapada", adica la persoana a treia, o fi typo oare? In rest, un poem la fel de stramb ca marea majoritate a poemelor acestui autor care, fiind totusi ceva, incearca sa fie si altceva si incercand devine ceva care nu mai are nicio legatura cu ceea ce este el de fapt. Scuze de deranj, Andu

    pentru textul : Pene moarte de
    __________________________________________________
    18 Mai 2008
  • a.a.a. -a irosi în van -

    Aş modifica "nu-ţi mai irosi paşii în van" - e o exprimare pleonastică.

    pentru textul : metamorfoză de
    __________________________________________________
    08 Noi 2013

Pagini